Penghargaan dari seorang sahabat


segala puji bagi Allah, kerana mengurniakan waktu buat ku untuk menulis walau sebentar.. satu peristiwa yang tidak pernah disangka ketika melayari alam blogger ni.. iaitu mendapat award dari sahabat blogger, suci..pemilik blog..lah tahzan ya..
satu penghargaan buat blogku yang serba x keren ni.. sebagai syarat memenuhi "award" ini.. saya perlu menjawab soalan ini.." apa manfaat yang sahabat dapatkan dari ngeblog??"
alhamdulillah banyak manfaat yg saya dapat.. bermulanya untuk mencari ilmu tentang 'baitulmuslim' selain membaca buku lah.. slain ilmu perkahwinan yg dicari..secara x langsung tertimba banyak ilmu agama yg sungguh manfaat bagi sy.. inshaAllah, telah membuka hati n minda saya..dan ilmu2 yg saya dapat sy kongsikan bersama sahabat2 lain..walaupun sy tahu ilmu mereka jauh lebih hebat dari saya..namun pesan Nabi s.a.w "sampaikanlah pesanku walaupun satu ayat"dan selain itu masa tidak lagi dibuang untuk membuka youtube mancari video-video artis atau spectra2 tv yg x sempat ditonton.. bisa menghindarkan diri dari panggilan2 hi5, facebook, tagged dn mcm2 lagi..

jesteru ingin juga dikongsikan 'award' ini bersama sahabat-sahabat blogger yang lain..
'Award' ini saya tujukan buat:
  1. bintu hassan
  2. cinta agung
  3. manisnya epal
  4. selembut sutera
  5. Islam
  6. nashiyah
  7. masa itu kehidupan
  8. Berpijak menuju kebenaran
semoga dengan award ini membuatkan kita 'refresh' kembali matlamat dan tujuan kita punyai blog..


Popular posts from this blog

6 pesanan untuk wanita

MUZAKAROH IMAN YAKIN

Hati dan Amal mu